بیماری های کلیه با کراتینین 8.3 آیا من می توانم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه با کراتینین 8.3 آیا من می توانم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را

بیماری های کلیوی با کراتینین 8.3 می تواند من را میکرو چینی Osmotherapy پزشکی؟ می توانید این درمان به من کمک دیالیز جلوگیری از؟ در واقع، همه بیمار بیماری کلیوی می تواند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy را به عنوان زمانی که آنها خروجی ادرار (برای کسانی که هیچ ادرار، پزشکان برخی از داروها گیاه دیگر قبل از آنها این درمان تجویز). و آن را انجام دهد می تواند کمک به مردم اجتناب از دیالیز.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در کلینیک مؤثر است و راحت است. این می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بیمار بیماری کمک کلیه دیالیز جلوگیری از؟
همانطور که همه ما پس از کاهش عملکرد کلیه می دانید، کلیه ها نمی توانند به اندازه کافی کار می کنند، به طوری که سطح کراتینین بالا و سایر علایم رخ خواهد داد، آنها واقعا زندگی بیمار تاثیر می گذارد. بنابراین مردم باید به دنبال کمک از دیالیز، که می تواند کمک به تخلیه کلیه سموم و مایعات اضافی از بدن است. بنابراین تا زمانی که مردم می تواند برخی از راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه پیدا، مردم می توانند فرصتی برای FET شدن از شر دیالیز یا اجتناب از آن را داشته باشد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه های تعمیر بهبود بافت کلیه آسیب دیده و محافظت از آنهایی باقی مانده از تخریب بیشتر. پس از آن می تواند کمک به بیمار به بیماری کلیوی جلوگیری از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه است.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: